خواننده آمریکایی تازه مسلمان؛
 
صدای تو
 
 

به گزارش شیعه نیوز، ترانه خوان مشهور آمریکا «جوسی هوکنز» معروف به (لون) که حدود هفت ماه پیش به دین اسلام روی آورد و نام « امیر» را برای خود برگزید، می گوید: خوانندگی در آمریکا باعث شهرت بسیاری برای من شده بود، تا جایی که بر اساس نظر سنجی ها، جزو 10 خواننده برتر آمریکا به شمار می رفتم و این شهرت روز به روز افزایش می یافت.

او می افزاید: هرگز این شهرت و وضعیت مالی مناسب، سعادت و آرامش درونی را برای من به همراه نداشت، تا زمانی که در أبوظبی پایتخت امارات، تحت تأثیر فرهنگ اسلامی قرار گرفتم، آنجا مردم را می دیدم که با بلند شدن صدای اذان به مسجد می رفتند و نماز می خوانند، اخلاق و رفتار خوب آنان را دیدم، از همان زمان بود که تصمیم گرفتم در ارتباط با دین اسلام که مردم را از تمام نژادها و ملیّت ها در برگرفته بود، تحقیق کنم.


امیر در ادامه گفت: بعد از تفکر جدّی و طولانی به اسلام روی آوردم و طرب و ترانه خوانی که 17 سال به آن مشفول بودم را رها کردم و اکنون احساس آرامش و اطمینان قلبی عجیبی دارم.این خواننده تازه مسلمان هفته پیش به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شد.امیر در ادامه گفت: بعد از تفکر جدّی و طولانی به اسلام روی آوردم و طرب و ترانه خوانی که 17 سال به آن مشفول بودم را رها کردم و اکنون احساس آرامش و اطمینان قلبی عجیبی دارم.

این خواننده تازه مسلمان هفته پیش به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:خواننده آمریکایی تازه مسلمان؛ , :: 10:45 :: توسط : reza

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 0631 و آدرس 0631.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 714
بازدید ماه : 964
بازدید کل : 37882
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا